Instagram
Sitegiant E-Commerce

Thursday 10 October 2013

Journey To The Little India

Assalamualaikum..Salam sejahtera pada semua anda di luar sana...Harap anda semua sihat sejahtera di samping keluarga tersayang.


Semalam aku baru saja pulang dari Little India Penang..Aduh...penat wei perjalanan dari Nibong Tebal ke Pulau sana..Naik moto sebab murah belanja skit..Naik kereta kalu dengan jemm kot ataih..Tol yg agak bleh tahan gak murahnya..hahahahah...

Jadi aku baru pulang bersama-sama DVD yang aku beli.Dalam 3 cerita ja la aku beli dan xsempat nak share ngan hampa semua lagi...Hero yang aku ingat Dhanush,dan aku rasa Vijay aku xbeli la beb..hehehe...So nanti kalau ada masa bleh la aku share ngan hampa semua nanti nooo...Penat perjalanan, sebelum nak balik tu dan la tibai nasik beriyani lauk ayam punya..Alhamdulillah, member belanja..selamat duit kocek gua..


So rasanya buat masa ni xda apa nak review kot sebab cerita xdan nak tengok lagi..bagi masa skit sama aku dan nanti aku akan review sama hampa semua nooo...Releks2 macha...Esok ada lagi..Esok gua review sama hampa...Cerita yg aku beli tu hero yang ada aku xpernah tengok lagi tu..Cuba untuk variety kan hero2 Tamil ni sebab depa semua ada kekuatan tersendiri..


Jom balik la..petang dah wei..jom2...


Sekian terima kasih.


Montana

15 comments:

  1. kau mmg stay kat nibong tebal ke ?

    ReplyDelete
  2. sanggup tu..hang xminat nusta ka??

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum....

    Alahai...tak tau plak ada little india kat penang tu...dvd filem tamil ke tu?x pernah tgk jd x kenal nama yg disebut....

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum,

    lama tak mai penang...bertahun

    mesti dah lain ye :)

    ReplyDelete
  5. Amboiii... minat btol dia citer tamil.. K;yus jarang pi penang.. x tau plak ada little india kt sana! mesti best kan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada...meriah..gelang emas berlambak2 sana YUS ada masa mai

      Delete
  6. akak singgah.. tadi adik masukkan url ni---->>>Montana masa komen di blog akak.. akak klik terkejut tengok apa yang keluar.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak...sorry2...tersilap taip la tu...aiyooo....sorry2..

      Delete
  7. Maila kt little india kt mlaka plak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. melaka ada little india ka?woww...bleh terjah p sana ni ;-)

      Delete
    2. ada lah...shud go there..melaka mcm semua bnda ada..hehehe..:P

      Delete

 
blogger widget

Mungkin anda belum baca lagi...