Instagram

Monday, 30 June 2014

Buffet Ramadhan Casa Ombak


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua umat Islam di Malaysia, selamat menunaikan Ibadah Puasa di Bulan Ramadhan ini dengan penuh rasa syukur. Seperti biasa, setiap perjalanan puasa itu pasti tidak lengkap andaikata tidak berbuka puasa di luar. Ramai di kalangan umat Islam di Malaysia ini masih mengekalkan tradisi berbuka beramai-ramai di rumah, dan masih ada lagi unit-unit keluarga yang berbuka di luar seperti restoran-restoran dan lain-lain tempat untuk berbuka puasa. Jadi bagi mereka yang berada di kawasan Ampang, apa kata jika dalam bulan Ramadhan kali ini anda luangkan masa bersama keluarga tercinta untuk sama-sama berbuka di Restoran orang kita iaitu Casa Ombak, lokasi di sekitar Ampang, Kuala Lumpur. Sekali sekala kan, berbuka ramai-ramai bersama ahli keluarga ni aura dia berlainan sikit kan.






Sedikit Latar Belakang Casa Ombak :

  • Milik Sepenuhnya Ombak Creative Solution
  • Menyediakan perkhidmatan lain iaitu Persiapan Perkahwinan, cataring dan canopy
  • Motto: "Your True Experience"

Buffet Ramadhan Casa Ombak mempromosikan makanan kampung, serta lokasi Casa Ombak juga merupakan  restoran yang menawarkan  suasana santai kerana terletak di tengah Bandaraya Kuala Lumpur. Harga yang ditawarkan untuk Buffet Ramadhan Casa Ombak :





Harga yang berpatutan untuk masakan ala kampung dengan keadaan semasa. Selain itu juga, pihak Casa Ombak juga mengalu-alukan orang ramai yang berminat untuk berbuka puasa di sini, tuan-tuan dan puan-puan semua boleh membuat tempahan terlebih dahulu dengan menghubungi nombor yang tertera:


Call/Whatsapp : Akma Omar 013 2680001

Tel : 03 21818750

Call/Whatsapp : 013 624 1417

Call/Whatsapp : 012 662 1062
Facebook page : Ombak Creative



Tempat atau ruangan untuk menunaikan solat juga disediakan di restoran Casa Ombak ini. Bagi mereka yang sudahpun berada di daerah Ampang dan Kuala Lumpur, boleh merujuk kepada peta ke Restoran Casa Ombak seperti yang tertera:-






Selamat menyambut bulan Ramadhan al-Mubarak kepada semua umat Islam di Malaysia dan selamat menjamu selera di Casa Ombak kepada mereka yang sedang berfikir ataupun telah menempah untuk ke sana. Sekian terima kasih atas kesudian anda meluangkan masa membaca..Terima kasih sekali lagi dan Assalamualaikum.





Contest Duit Raya Casa Ombak ini dianjurkan oleh AkmaOmar.com, ditaja oleh Pengurus Perkahwinan Ombak Creative, Lelaki Kacak, Roti Boom Asli, Custom Tshirt, Denaihati.com, Inspired Magazine, Profhariz.com, KitePunye.com, Zoncinta.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Exam PTD

24 comments:

  1. Replies
    1. agak2 bleh menang dak hahahaha...terima kasih Normi

      Delete
  2. teratur dan mudah untuk difahamkan

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.. Salam Ramadhan. wah sedap ni berbuka ala buffet. kenyang perut tu heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam...Salam ramadhan..Ya ya ya kalau dekat KL tu singgah p la noo kedai orang kita gak tu ;-)

      Delete
  4. Replies
    1. sedap ka dak xtaw laa hehehe...Pengantin Baru bleh mencuba dulu ;-)

      Delete
  5. kanak2 umur 5-12 tahun rm27 tu logik la jugak. Ada setengah tmpah bawah 3 tahun ke atas kena bayar. kalau kira logik budak kecik makan satu pinggan pun x abes kan. heee...

    ReplyDelete
  6. Moh lerrrr kita! Hehe.


    **SALE SEHINGGA 4 JULAI 2014!!!
    http://nadyabubble.blogspot.com/2014/06/sale-jualan-penghabisan-stok.html

    ReplyDelete
  7. Hallu2 Rajinikanth is here haha. Salam Ramadhan Salam Ramadhan Al-Mubarak 1435H

    Jom ramai2 kita berombak di Buffet Ramadhan Casa Ombak XD


    ReplyDelete
    Replies
    1. Steady khalid hg punya Casa Ombak punya entry memang terbaik la weii gua saport lu champion la...dapat duit raya 50-50 amacam hahahaha...

      Delete
    2. Ungalukku Nanri, thanks for the support bro :)

      Delete
  8. Replies
    1. iya ka..pi jangan xp bawak sekapai p serang kedai ni buat ramai skit

      Delete
  9. Ramai bloggers yg buat entri pasal Casa Ombak ni. Harga tu xseswai untuk orang yg x kuat makan macam saye :)

    ReplyDelete
  10. Xpnh lg berbuka kt luar.. Klau dulu duk ngn fmily lbih selesa berbuka kt umh..

    ReplyDelete
  11. Xpnh lg berbuka kt luar.. Klau dulu duk ngn fmily lbih selesa berbuka kt umh..

    ReplyDelete
  12. Terima kasih..sudi juga join ya hehe good luck na :)

    ReplyDelete
  13. Sesuai dengan mereka yg nak lari dari kesibukan kota..sekali sekala berilah si isteri bereha dari tugas2 dapur dan berbuka di Casa Ombak..

    ReplyDelete

 
blogger widget

Mungkin anda belum baca lagi...