Instagram
Sitegiant E-Commerce

Wednesday 18 June 2014

Kereta Idaman cuma Idaman

Assalamualaikum dan salam sejahtera...Apa khabar semua..harap sihat la noo..dok sembang bola ja..boring gak..sembang benda lain pulak la nooo...Tiba2 aku teringat pasai kereta..aku nak share gambaq kereta la...





Plymouth Roadrunner









Ford Mustang Shelby






Dodge Charger SRT8


Aku mengaku laa..Cerita Fast and Furious yg dok ada dalam wayang tu banyak mempengaruhi ooo..hehehehe...Pasai cerita tu la aku jadi minat nak tengok kereta2 yg kategori muscle car ni..huhuhh..Tapi memang lawa pun..walaupun ada yg dua pintu...tapi cun..panjang kereta dia..Dan yg penting enjin tu, bunyi dia sama..nohhai bunyi dia memang dengaq kalu..lalu celah kampung dengaq kampung seberang sana ooo..heheh....


Nissan 350Z 

Evo 9

Mazda Rx7




Di kala malas ini saja la aku share.hehehe... sekian


Montana
Be The Best to win The Best


9 comments:

  1. timm xminat keta..tapi minat motor! hehe..

    ReplyDelete
  2. montana...hang jgn dok idam2 jaa, pi la rembat satu, baru style haha

    ReplyDelete
  3. dodge charger tu mcm smart jugak. xminat keta 2 pintu. rimas!

    ReplyDelete
  4. nak kete yang last tu, nak race :)

    ReplyDelete
  5. Lelaki sukalah ni kan....mcm laki kak......huhu

    ReplyDelete
  6. minat keta camni. ada sapa-sapa nak belanja?

    ReplyDelete
  7. wuyooo kereta, tapi sy cuma mampu pakaikancil jerk la so sama jugak la...tengokkk jer mcm org lain ehehe

    ReplyDelete
  8. banyaknya keta idaman hanggg..

    ReplyDelete

 
blogger widget

Mungkin anda belum baca lagi...