Instagram
Sitegiant E-Commerce

Wednesday 20 November 2013

Blog Review- Iezyan Advanture....JOM TERJAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua2 geng2 blogger yang kacak,macho,lawa,cun dan style...harap anda semua sihat sejahtera hendaknya...Hurm...hujan ini hari,rahmat.....kelmarin aku review pasai Telegu..Sebenarnya, passionate tu semakin membuak-buak rupanya bila kita review,dan cuba buat satu benda yang kita suka,kemudiannya kita berkongsi pulak dengan orang lain.Selagi ianya berguna, apasalahnya kan jika kita berkongsi apa yang kita taw. Aku sebenarnya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada blogger2 di luar sana, anda memang BAguih..Banyak info aku dapat dari hampa semua, dari pelbagai aspek, kebanyakkan dalam bidang blogger ni juga.Seronok depa yang dok share cerita pasai Nuffnang sebagai contoh.. Seronok baca cerita mereka dan aku bleh rasa seronok depa tu..Terima kasih kepada mereka yang sudi untuk berkongsi pengetahuan mereka, seperti CPUV dan sebagainya..Serius banyak benda yang aku taw dengan baca blog2 hampa..Hampa memang best...FEEWIIIIITTT!!!!!

Jadi, berbalik kepada cerita terasnya, sebelum ni aku ada review satu blog tu..sebab dia review blog aku.Aku xsangka dengan review blog orang lain ni sedikit sebanyak menambahkan semula kenalan-kenalan lain sebab ada orang yg rajin singgah blog dia turut mai blog kita balik.Maka inilah hasilnya seperti istilah yang kerap kali kita dengaq iaitu Blogwalking. Best jugak kan sebab kita masing2 dapat kenai lebih antara satu sama lain bila kita review blog orang lain.. Aku sebenarnya xterpikiaq pun setelah blogger tu review blog aku,baru aku pun terpikiaq balik..Salah satunya adalah sebagai tanda penghargaan kita kerana mereka mereview blog kita. Bukan calang2 blogger broo, yang review blog kita ni kadang2 depa yang memang dah lama dalam blog ni berbanding dengan aku...so kali ini aku cuba jugak la...Nak review blog kawan2 aku...Selalu sangat aku review filem Tamil kan..so tukaq sat buat sementara waktu..kasi ada check and balance skit dalam post aku ni..





Blog Iezyan





Kali ni aku nak review blog member aku...Haaa..releks2.dia bukan Orang Korea...Masih warganegara Malaysia... Blog dia seperti yang tertera di atas yaa.. Nama dia macam di atas...Tapi aku dok panggil Yan ja sebab senang skit.. Bagi aku Iezyan ni macam aku jugak, masih baru dalam blogger ni dan aku rasa banyak lagi yang kami kena belajaq dengan hampa di luar sana yang kompom lagi terer kaw-kaw dari kami..hehehe... Saja aku review blog IEZYAN ADVANTURE ni sebab aku dah tanya dia dah sebelum nak review..Mana la taw kan stg dia xbagi naya aku kena saman..hahahah...






iezyan Blog




Apa yang aku bleh nampak dari blog Yan ni, secara keseluruhannya Yan ni seorang yang kaki Travel..Hahaha...sorry la Yan..aku pakat dok dalam Malaysia ja la.Nak p Little India pun aku rasa penat, aku dah rasa jauh xdak dah..Ni nak pi Korea macam hang Yan...pakat aku xp dah la...Tapi apa2 pun kalau hampa nak taw lebih lanjut bab2 Korea ni, boleh la terjah blog Yan ni  DI SINI .. Banyak la info travel dia..Dan yang aku taw lepas ni dia akan travel lagi..Tapi aku xingat la di mana...Banyak entry2 dia berkenaan negara2 yang dia pi.. So sapa yang minat cerita Korea, boleh la terjah blog Yan ni..kompom dia bleh cerita dengan 100% kat hampa punya...



DI sini beberapa entry dia yang mungkin menarik minat hampa:



So jom la kawan2 kita pakat Terjah..jom2..kita eratkan ukhwah di kalangan blogger2 sesama kita satu Malaysia...heheheh.... banyak lagi info dalam blog Yan ni...so hampa mai terjah sendiri la..Kalau aku cerita semua pakat xjadi Iezyan Advanture Blog laaa...nak taw p terjah blog Yan ya kawan2...kasi HAVOC skit blog dia..hahahaha..



Sekian Terima kasih...segala kekurangan sepanjang review ni maafkan aku ya YAN hahahaha.....setakat ni ja la aku bleh review...yang lain2 tu kasi kawan2 kita yang lain terjah blog hang k... JI HAA??? 


Montana
Be The Best to win The Best




15 comments:

  1. tuuuuudiaaa , pekat noh utaqa dia .. hahaha .. sapa yang minat cita korea boleh la seqebu blog iezyan . kalau sapa minat cita tamil , boleh la seqebu blog montana . hehe (guqau ja noh) . Ceq nak p seqebu daH ni . hehe :D ~PEACE~

    ReplyDelete
  2. nak pergi terjah blog beliau.. :D

    ReplyDelete
  3. Blog review ni merupakan satu penghargaan. Bagus juga dapat mengeratkan dan mengenali mana yg belum kenal.

    ReplyDelete
  4. Apapun bentuk review-nya, hasil review merupakan suatu penghormatan atw penghargaan kepada yg mpunya blog yg direview.
    Salam kenal, Salam blogging, salam suskes!

    ReplyDelete
  5. Lepas ni review blog Ida pulak ya hehehe... selain dari review, kita juga boleh masukkan link blog rakan2 blogger yang kita suka ke dalam My Blog List. Bermakna kita bertukar2 blog list. Ida ingat nak tukar blog list dengan blog Montana...tp Ida lihat Montana tak pasang My Blog List ;( Dengan blog list Ida rasa lagi senang rakan2 blogger yang lain review blog kita.

    ReplyDelete
  6. blog review mmg la satu penghargaan,tp klu setakat selit nama berserta link blog dlm entry tu pun dh cukup berharga..bila nak buat?hakhak..

    ReplyDelete
  7. salam blogging .. tq juga sudi jenguk blog Abee .. now link blog you ada kat wall blog Abee .. ok nanti usha blogger yg u rivew tu :)

    ReplyDelete
  8. Untung la tan...hehehe..
    Bagus cara ni dik,kita buat seikhlas hati..in sya Allah bkn satu hal yg merugikan sebaliknya membw byk kebaikan bersama...

    ReplyDelete
  9. *Yan...hehe slh tekan

    ReplyDelete
  10. nak terjah! sbb ade korea haha :D

    ReplyDelete
  11. Akak mmg layan blog nih hehehe.. terigin nak g sana tapi blom ada rezeki ekekeke

    ReplyDelete
  12. terbaek la.. blog yg menggunakan bahasa utaqa. bangga pulak. hehe. nk terjah nanti. bykkan bw nanti dpt kawan2 :)

    ReplyDelete

 
blogger widget

Mungkin anda belum baca lagi...