Instagram

Wednesday, 6 November 2013

Keputusan Pemenang Untuk 1st GA Of Gengentry

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..Moga anda semua sihat sejahtera.


Ini Kali aku mau buat entry pasai Gengentry anjuran Tun Aidil .Sebelum apa2, aku nak ucapkan terima kasih kepada beliau kerana menganjurkan segmen ini dan tujuan beliau iaitu menghargai blogger2 lain di luar sana, terima kasih sekali lagi diucapkan..Aku baru dok buka pc tadi, tengok2 dia komen kat ruangan komen aku.







Wow...aku dipilih sebagai pemenang kot..pergh..feewiittt...menang apa pun aku xtaw..so bila aku klik di situ..maka ditemukan pula di sini...








Wow...hadiah blog paling rajin...pergh...rajinnya aku..Aku xtaw macamana juri2 mengadilinya..Apa2 pun..syukur..alhamdulillah...Terima kasih kepada yang sudi memberi kemenangan, walaupun xdapat hadiah utama, tapi dapat hadiah blog paling rajin pun jadi la...Ada gak hadiahnya...


Apa2 pun Tun Aidil...Terima kasih banyak2 noo sebab bagi hadiah..Teruskan berblog dan teruskan bagi hadiah2 gempaq skit...Lu memang best..


Sekian Terima kasih

Montana
Be The Best to win The Best










13 comments:

  1. Pst! Menang apa? Nanti share2 yee.. Haha :P

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Tahniah montana..teruskan kerajinsn anda eh..hehe

    ReplyDelete
  4. murah rezeki.. tahniah yer... ;)

    ReplyDelete
  5. perghhh ! BLOG PALING RAJIN tuuuuuu . sis pun x serajin bro gamaknya . Congrats bro ! teruskan kerajinan anda . :D ~PEACE~

    ReplyDelete
  6. tahniah ya..Blog paling rajin ya..Hmmmm

    ReplyDelete
  7. tahniah.. semoga terus murah rezeki.. :D

    ReplyDelete
  8. congrats weiii!!
    syok r menang...
    kena blnja aku capati nooo...
    weyh, aku dh jmpa button follower tu...
    hg follow aku balik taw...

    ReplyDelete
  9. tahniah mmg dah tertulis rezeki kita tu !

    ReplyDelete

 
blogger widget

Mungkin anda belum baca lagi...