Instagram
Sitegiant E-Commerce

Friday 23 May 2014

Ajith Kumar- Billa& Billa 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua penduduk di Malaysia dan dunia, harap anda semua sihat-sihat hendaknya..Alhamdulillah kita semua masih lagi diberi peluang untuk terus menjalankan kehidupan kita, jadi buatlah kebaikkan, kurangkan mencari pasai ngan orang noo..releks2 jaa..heh heh heh.. Fuhh..lama oo nooo aku xmenulih ni, ntah tetiba dia mai syehhh malaih xda dah dalam dunia blog ni..Aku rasa nak tergelak pun ada sebab lama sangat dah aku xupdate..tapi xpa la sementara dok rasa rajin nak update ni tulih pi lah..Apa yg terlintas di kepala hotak aku ni aku hamburkan ia ke dalam blog aku yang xseberapa ini...

Jadi sebenarnya aku mula2 ada benda lain nak share..tapi tiba2 terlupa lak dah..nak kata rajin makan kepala ikan dak pun walaupun menetap di area yg memang familiar dengan kepala ikan ni..Jadi sekarang ni apa yang terlintas di kepala aku adalah hero Tamil jugak la...hurmmm..aku ingat aku nak share ngan hampa la satu filem Ajith Kumar,filem lama jugak la...kira sapa yg ada dapat anak tahun filem ni keluaq kira anak dia tu la ni dah masuk darjah Satu la kot rasanya...

Aku dah tengok banyak kali.CD, astro 202 dan xsilap aku siaran di televisyen biasa pun ada filem ni.. BILLA ni filem mengenai samseng..Senang cerita la..Bermula dengan plot movie mengenai David Billa lakonan AJITH KUMAR, di mana dia dah pun establish sebagai seorang samseng kehormat di India. Dalam filem ni lawan tu ada, tapi xberapa banyak sangat sebab bagi aku depa fokus kepada taktikal dan strategi dia dalam nak menghadapi competitor dia dalam dunia samseng ni..Jadi filem ni bagi aku boleh gagah la, sebab Ajith Kumar yang berlakon kan, so hampa bleh tengok la macamana susunan cerita dia.

Di sebabkan aku malas nak buat post baru, maka aku sambung teruih la senang nooo..BILLA ni ada BILLA 2 plak..BILLA 2 ni bagi aku lagi best...Sebab yang number 2 ni dia bleh dikatakan depa cerita balik macamana asal usul DAVID BILLA ni sebelum dia meningkat naik menjadi seorang yang disegani dalam dunia samseng. Apatah istilah depa dok guna tu..haaa...PREQUAL kot, lebih kurang tu la..kalau salah soryy la noo aku mengaji xpandai..heheheh....Tapi BILLA 2 ni cerita balik macamana dia bermula dalam bisnes dan dunia samseng ni..

BILLA 2 ni bagi aku lagi best la sebab dia bgtau dia sebelum nak meningkat naik tu macamana.Dia ada kawan baik,ada kawan makan kawan dan boss dia sendiri pernah nak bunuh dia...hurm..sekali tengok macam SCARFACE lakonan Al-Pacino pun ada..Itu pandangan aku sahaja k..heheh..stg marah lak kat aku sebab kata tiru filem orang..dakk..pada pandangan aku,nama pun pandangan..xsemesti betui. 

Jadi kesimpulannya bagi aku la,, BILLA 2 lagi best pada BILLA mula2..Tapi kalau nak tengok biaq la hampa tengok dua-dua filem tu nooo..kalau hampa xmau tengok pun..hampa punya suka la..hahahaha.. dua-dua filem ni aku bagi 4 bintang..Bestttt....


Ajith Kumar
Billa



Montana
Be The Best to win The Best


2 comments:

  1. I enjoy, lead to I found just what I was
    looking for. You have ended my four day lengthy hunt!
    God Bless you man. Have a nice day. Bye

    My page ... revertir la diabetes

    ReplyDelete
  2. I was recommended this blog by my cousin. I'm not sure whether this
    post is written by him as no one else know such detailed about my problem.
    You are incredible! Thanks!

    My homepage; Soccer Games Online

    ReplyDelete

 
blogger widget

Mungkin anda belum baca lagi...